Werkervaring opdoen bij LMS-leverancier Infolearn in Nijmegen
Lotte en Zeynep van Infolearn vertellen over werken tijdens de studie én daarna.
Heb je wel eens na een college gefietst over de Berg en Dalseweg en bedacht dat je best in zo’n mooie kantoorvilla aan de slag zou willen? Dat komt goed uit…
We zoeken namelijk afgestudeerden die ons team (fulltime) komen versterken als Consultant Trainee of als Support-medewerker LMS. Zo kan je veel waardevolle werkervaring opdoen bij een organisatie die dagelijks bezig is met Learning & Development!

De kantoorvilla van Infolearn op een steenworp afstand van het centrum van Nijmegen
Collega Kim leerde Infolearn kennen tijdens een netwerkmarkt van de HAN, waarna zij (tijdens haar opleiding Learning & Development in Organisations) in onze Flexpool is komen werken. Sinds september 2020 is Kim fulltime gestart op de Support-afdeling van Infolearn.
Inmiddels is Kim zo bekend met ons leerplatform dat zij zich voorbereidt om door te groeien naar de functie van Consultant. Lijkt het jou ook leerzaam om bij Infolearn aan de slag te gaan als Consultant Trainee of als Support-medewerker LMS? Neem dan contact op met HR-adviseur Zeynep Bal via hr@infolearn.nl!
Kim geeft je graag een beter beeld van het werk bij Infolearn:
De organisatie is aan het groeien en maakt grote stappen. Het team is jong, divers en gericht op kwaliteit. Het informele contact en de interesse in elkaar heeft voor mij een grote rol gespeeld om hier te gaan werken. Er wordt ook gekeken naar wat ik verder nog kan bereiken, waardoor een langere loopbaan bij Infolearn aantrekkelijk is!

Vier van onze Customer Support-toppers: Sofie (linksboven), Kim (rechtsboven), Claudia (linksonder) en Thanee (rechtsonder)
Ik ben bij Infolearn warm ontvangen, doorliep een duidelijk inwerkprogramma en kon in de eerste weken veel met collega’s meekijken. We werken als team erg nauw samen en sparren over de beste oplossing bij specifieke klantvragen. Customer Support werkt steeds meer projectmatig waardoor we ons in korte tijd sterk ontwikkelen.
Het leerplatform biedt veel mogelijkheden, dus geef jezelf de ruimte om alles te leren kennen. Elke werkdag leer je over nieuwe functies, dus het helpt als je de techniek ook interessant vindt! Klanten waarderen onze hulp en ook vanuit Infolearn krijg je direct vertrouwen om werkzaamheden zelfstandig op te pakken.
Hoe ziet een gemiddelde werkdag op de Support-afdeling eruit?
We starten altijd met een ‘daily stand-up’ waarbij we de taakverdeling en bijzonderheden van die dag doornemen. Afhankelijk daarvan houd je je bezig met het beantwoorden van de uiteenlopende klantvragen die per e-mail of telefonisch binnenkomen. Jouw doel is om elke klant zo goed mogelijk te adviseren, ondersteunen en helpen met vraagstukken over hun leeromgeving.
In de middagpauze wandel je met een collega of eet je in de lunchruimte een broodje. Na de lunch heb je een belafspraak staan met een Consultant om je te verdiepen in het inrichtingsvraagstuk van een specifieke klant. Tot slot sluit je nog aan bij een informatieve training waarin je wordt bijgepraat over de laatste release van het leerplatform.
Neem direct contact op met Zeynep Bal via 06 187 630 85/ hr@infolearn.nl of bekijk de website van Infolearn voor meer informatie over onze leer- en ontwikkeloplossing.
We zijn altijd op zoek naar (bijna) afgestudeerd talent!