Campagne ‘Werk aan je geluk. Blijf leren’ gestart
Slechts 10% van de werkenden in Gelderland weet dat de HAN ook nascholing aanbiedt. Zonde, want met meer dan 270 cursussen, post-hbo’s, modules en hbo-programma’s biedt de HAN volop mogelijkheden om je kennis te verbreden of op te frissen. Om het nascholingsaanbod bekender te maken is op 10 maart 2025 de campagne ‘Werk aan je geluk. Blijf leren’ gestart. De campagne richt zich op werkenden in de regio Arnhem en Nijmegen, 21-55 jaar, mbo+/hbo/wo-niveau.
Bekijk hier de campagnevideo en de campagnepagina.
Concept: Werk aan je geluk. Blijf leren.
De concurrentie is deze markt is pittig. Commerciële en branchegerichte aanbieders hebben een grote bekendheid en weten veel cursisten naar zich toe te trekken. Wil je daartussen opvallen, dan heb je een pakkend en onderscheidend concept nodig. In de communicatie rond nascholing voor werkenden viel op dat de focus vaak ligt op het ‘moeten’ leren óf op het ‘mogelijk maken’ van leren. Leren en jezelf blijven ontwikkelen heeft echter ook een krachtige invloed op je geluksgevoel, zo laat onderzoek zien. En het mooie, dat is voor iedereen anders. Voor de één is dat het bereiken van een nieuwe carrièremijlpaal, voor de ander je verdiepen in een onderwerp dat raakt of juist het ontdekken van een totaal nieuw vakgebied. Om de HAN te onderscheiden staat juist dat gevoel van geluk op de werkvloer centraal in de campagne. Natuurlijk doen we dat met een vette knipoog.
Wil je meer weten? Lees dan het bericht op Insite. Benieuwd naar het APS LLO-aanbod? Check het aanbod hier.