Debra Trampe

associate lector Customer Insights

“Ik ben gefascineerd door menselijk gedrag. Dat staat aan de basis van het hele economische domein. Het is belangrijk continu kritisch te blijven kijken naar hoe je klanten zich gedragen. En naar wat ze verwachten.”

Niets is zo veranderlijk als de mens. Logisch, want de wereld om ons heen verandert continue. Technologisch, maatschappelijk, noem maar op. Daarom moeten we als onderzoekers steeds een vinger aan de pols houden. Zodat bedrijven en organisaties mee kunnen veranderen. En voor hun huidige en potentiële klanten steeds waarde toe kunnen blijven voegen.

Expertises:

  • Customer insights
  • Klantinzicht
  • Consumentengedrag
  • (Big) data analyse
  • Waardecreatie
  • Doelgroepen
  • Segmentatie
  • Communicatie
  • Klantinzicht
  • Consumentengedrag
  • (Big) data analyse
  • Waardecreatie
  • Doelgroepen
  • Segmentatie
  • Communicatie