Publicaties (ZER, intreeredes, etc.)
PROCES
Door de medewerker marketing en communicatie (marcommer) van de desbetreffende academie wordt de aanvraag ingediend bij ASK@han.nl. Uitgangspunt is om publicaties intern op te pakken. Mocht dat qua planning of complexheid niet realiseerbaar zijn, dan is de opdrachtgever verplicht de opdracht uit te zetten bij de aanbestede partij voor vormgeving (Osage) via een briefingformulier.
- De vormgeving van een intreerede is altijd in de corporate huisstijl.
- Maximaal 2 correctierondes
- Wordt er gebruik gemaakt van eindnoten, dit graag aangeven
- Aanleveren volledig geredigeerde en finale tekst Word (niet uitvullen)
- Schrijfwijze volgens de HAN schrijfwijzer Schrijfwijzer (han.nl)
- Vormgeving is niet verantwoordelijk voor eventuele schrijffouten etc.
- Aantal pagina’s vooraf aangeven zodat we de doorlooptijd exact kunnen vaststellen
- Deadline aanlevering materiaal is bepalend voor de opleverdatum (communiceer tijdig.
- Doorlooptijd is 3 à 4 weken afhankelijk van meerdere factoren vooraf te bespreken.
- Bij ruimte in de planning een kort overleg inplannen voor het doorspreken van de opdracht. (eventueel met marketingcommunicatie medewerker
- Let op dat het themabeeld (beeld dat gebruikt wordt voor de voorkant) voormeerdere doeleinden ingezet moet kunnen worden en aansluit bij de richtlijnen voor fotografie (zie hieronder). Het beeld hoeft niet de gehele inhoud van het boekje weer te geven. Keep it stupid simple en zorg dat het beeld uitnodigt om de inhoud te willen lezen.
- Fotografie uit de beeldbank van de HAN of in overleg met de marcommer foto’s volgens HAN huisstijl: Fotografie (han.nl)
- Illustraties/foto’s mogen in het document zitten maar moeten daarnaast ook apart aangeleverd worden in hoge resolutie.
- Zijn er figuren die niet in de HAN-huisstijl zijn opgemaakt? Deze bespreken.
- Opdrachtgever is eindverantwoordelijk en moet schriftelijk goedkeuring geven alvorens boekje eventueel naar de drukker gaat