Huisstijl
Onze kernwaarden
Onze kernwaarden beschrijven ons unieke DNA: er bestaat geen organisatie zoals de HAN. Onze kernwaarden zijn ons ethische kompas. Het zijn de waarden die wij belangrijk vinden. Onze kernwaarden vertellen hoe we bij de HAN werken, communiceren en met elkaar omgaan.
Onze kernwaarden zijn samenwerken, vertrouwen, ontwikkelen, innoveren, waarderen.
Onze merkwaarden
Een merk bestaat vooral in de hoofden van mensen. Het is niet zozeer wat wij over onszelf vertellen, het is vooral wat anderen – (toekomstige) studenten en externe stakeholders – van ons vinden. Onze merkwaarden gebruiken we om het merk HAN te positioneren.
Onze 3 merkwaarden zijn: prikkelend, grensverleggend, verbindend.
Onze huisstijl
Alle onderdelen van de HAN communiceren in dezelfde herkenbare beeldtaal, deze zorgt voor een eenduidige visuele presentatie van het merk HAN. Het karakter van deze stijl is helder, krachtig, stoer en basaal.
Onze brandvoice
Bij een sterk merk hoort een duidelijke stem: in vaktermen noem je dat een ‘brandvoice’.
Een brandvoice gaat over taal: de stem die doorklinkt in onze externe én interne communicatie. Als we de HAN ‘prikkelend, grensverleggend en verbindend’ positioneren, beschrijft onze brandvoice welke manier van schrijven en praten daarbij hoort. Daarom komen zowel merkwaarden als kernwaarden erin terug. We hebben ze vertaald naar persoonlijke eigenschappen:
De HAN is nieuwsgierig, gedreven, menselijk en betrouwbaar.