Oplossing voor uitvallende muziekoortjes tijdens sporten!

Elk jaar starten studenten Technische Bedrijfskunde (TBK) in het 2e jaar met het opzetten van een eigen bedrijf, waarbij ze hun originele product op de markt brengen. Ze leren over hoe alles georganiseerd moet worden. Waar en hoe ga je produceren? Welke kosten zijn er? en welk marketinginstrument kun je het beste inzetten? 📈💵🔧

Hier weten de jonge studentondernemers van KL!K Oortjes alles van. Deze student company heeft een unieke oplossing voor uitvallende muziekoortjes tijdens het sporten bedacht, kijk maar:

“Onze innovatieve oortjeshouder is gemaakt en ontworpen om ultiem luistercomfort te bieden gedurende het sporten of andere alledaagse activiteiten. Na het bevestigen van de oortjes in de KL!K oortjeshouder zullen deze geen kant meer op kunnen, zelfs niet tijdens het hardlopen of fietsen! De bevestiging van het oortje is super simpel en het product kan daarbij voor ieder oortje gebruikt worden!”

Op de foto de ondernemers van KL!K: Lars Huting – Directeur en Operationeel directeur, Linda ter Horst – Financieel en Operationeel directeur, Gijs Visser – Verkoop directeur, Wout van den Berg – Marketing directeur, Danny Teunesen – Inkoop directeur, Eline Weijers – HRM manager 

De ondernemers van KL!K vertellen dat het een leerzaam TBK-traject hebben gevonden om te bepalen hoe het product geproduceerd moet worden, waarbij de kosten van productie een belangrijke rol spelen. “Heel leuk om een eigen bedrijf te starten en daarbij alles van begin tot eind zelf te regelen! Zelf een product bedenken en uiteindlijk echt produceren, was heel gaaf. Uiteindelijk is het belangrijk dat al onze disciplines in het bedrijf goed op elkaar aansluiten.”

Lijkt ondernemen jou ook wat en leer jij graag meer hierover?