Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Lunchwebinar: Inrichten en gebruik van een AI-assistent

10 februari, 12:00 - 13:00

Datum:  maandag 10 februari 202512:00 – 13:00

Locatie: Microsoft Teams: https://shorturl.at/o7yIj

Datagedreven werken en de inzet van AI kunnen ons helpen om de dienstverlening aan MKB-ondernemers te verbeteren. In dit lunchwebinar maken we kennis met twee aansprekende praktijkvoorbeelden uit de focusregio’s van de Actieagenda MKB-dienstverlening.

Onze eerste spreker Arjan Prent van het Ondernemershuis Deventer zal ingaan op het nut en belang van een goed CRM-systeem. Diverse dienstverleners in de regio Stedendriehoek maken gebruik van een gezamenlijk CRM-systeem en zijn vooruitstrevend op weg met de inzet van scripts. Arjan zal vertellen over de functionaliteiten van hun CRM-systeem. Waarom het goed opslaan van data belangrijk is en wat men hier in de Stedendriehoek uit hoopt te halen? Arjan zal ook ingaan op waar ze bij het inrichten van het systeem tegenaan zijn gelopen en hoe dit is opgelost.

Tweede spreker Leon Klinkers van Stadslabs Sittard-Geleen zal vertellen over een unieke collega binnen het team voor ondernemersdienstverlening in de Westelijke Mijnstreek: Claire Hermans. Claire werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week en heeft nooit vakantie. Claire is namelijk een AI-assistent. Leon zal toelichten waarom gekozen is voor Claire? De taken die Claire uitvoert en hoe er van haar diensten gebruik wordt gemaakt. Hij zal ook ingaan op waar ze bij het inrichten van het systeem tegenaan liepen en hoe dit is opgelost.

Na de presentaties is er uitgebreid de ruimte om vragen te stellen aan de sprekers. De opnames van beide presentaties zullen na het webinar als praktijkvoorbeeld op ons Youtube kanaal worden geplaatst.

Teamslink

Meer info en aanmelden is hier: Lunchwebinar: Ervaringen met CRM & AI uit de focusregio’s MKB Actieagenda – Kennisnetwerk Regionale Economie

Deel dit bericht op:

Locatie

Online

Organisator

Kennisnetwerk Regionale Econmie
Bekijk de site van Organisator