Met ondernemers in gesprek over de zes waarden
Duurzaam verdienen |
Wie kunnen de waarden uit het zeswaardenmodel beter belichten dan ondernemers zelf? Wie kan er beter dan zij vertellen hoe weerbarstig soms de weg is als je niet uitsluitend voor de financiële waarde wilt gaan? Wat biedt Product as a Service hierbij voor nieuwe mogelijkheden? En zou die ‘m’ uit BVm interessant kunnen zijn?
Voor het magazine IN2 Maas & Waal spraken we in 2021 met zes ondernemers. In elk interview komt één van de zes waarden aan de orde, binnen overkoepelende thema ‘Duurzaam verdienen’.
Voor u hieronder overzichtelijk op een rij!
♦ Mark Hofman (OFN) over Natuurlijke waarde
♦ Derkjan Hooijer (Hooijer Renkum) over Materiële waarde
♦ Niels van Olffen (Mr. Servitization) over Intellectuele waarde
♦ Ingeborg van der Oord en René Reumer (Warkhouse) over Menselijke waarde
♦ Frank Reijnen (Food Community Gelderland) over Sociaal-relationele waarde
♦ Antoine Driessen (Rabobank Rijk van Nijmegen) over Financiële waarde
Veel leesplezier!