Met ondernemers in gesprek over de zes waarden

Duurzaam verdienen |

Wie kunnen de waarden uit het zeswaardenmodel beter belichten dan ondernemers zelf? Wie kan er beter dan zij vertellen hoe weerbarstig soms de weg is als je niet uitsluitend voor de financiële waarde wilt gaan? Wat biedt Product as a Service hierbij voor nieuwe mogelijkheden? En zou die ‘m’ uit BVm interessant kunnen zijn?

Voor het magazine IN2 Maas & Waal spraken we in 2021 met zes ondernemers. In elk interview komt één van de zes waarden aan de orde, binnen overkoepelende thema ‘Duurzaam verdienen’.

Voor u hieronder overzichtelijk op een rij!

Mark Hofman (OFN) over Natuurlijke waarde

Derkjan Hooijer (Hooijer Renkum) over Materiële waarde

Niels van Olffen (Mr. Servitization) over Intellectuele waarde

Ingeborg van der Oord en René Reumer (Warkhouse) over Menselijke waarde

Frank Reijnen (Food Community Gelderland) over Sociaal-relationele waarde

Antoine Driessen (Rabobank Rijk van Nijmegen) over Financiële waarde

Veel leesplezier!